Prowadzisz biznes w sieci? Chcesz go wypromować i szukasz rozwiązań, które pomogą Twojej firmie osiągnąć sukces? Wybierz się na targi eTradeShow, na których dowiesz się, jakie są najnowsze trendy z branży e-commerce, zyskasz przydatną wiedzę, ale i nawiążesz wartościowe kontakty biznesowe.
- Strefa wystawiennicza eTradeShow
- Sceny konferencyjne eTradeShow
- Koszyk Roku
- Targi eTradeShow – nawiąż relacje i zostań liderem
- Targi eTradeShow – co trzeba wiedzieć?
Strefa wystawiennicza eTradeShow
W strefie wystawienniczej (https://etradeshow.pl/program/#strefa-wystawiennicza) zaprezentują się liderzy branży e-commerce. Będziesz miał okazje poznać rozwiązania dla sklepów internetowych w zakresie oprogramowania, narzędzi do generowania sprzedaży, platform dla e-sklepów, analityki, płatności, komunikacji, infrastruktury, agencji SEO/SEM czy sprzedaży międzynarodowej. Przyjdź do strefy wystawienniczej, zdobądź wartościową wiedzę i nawiąż biznesową współpracę.
Sceny konferencyjne eTradeShow
Na eTradeShow dostępnych będzie kilka scen konferencyjnych. Pojawią się na nich eksperci w branży e-commerce, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami w prowadzeniu własnego biznesu. Dowiesz się więcej o reklamie e-commerce, prawie w Internecie, analizie danych, czynnikach sukcesu w branży e-commerce, influencer marketingu, integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową, a także o tym, czy warto sprzedawać na Amazon.
Wśród prelegentów wystąpią m.in.:
- Piotr Urbaniak, Traffic Trends,
- Tomasz Palak, Grupa Profit Plus,
- Łukasz Zakrzewski, Brand24,
- Paweł Paszkowski, Allegro,
- Michał Kidała, bFactory,
- Marek Kich, X-coding IT,
- Marek Partyka, SEM-PRO Media,
- Damian Wiszowaty, Gonito,
- Igor Czajkowski, 2ClickShop.
Koszyk Roku
Podczas eTradeShow okaże się, kto zwyciężył w badaniu Koszyk Roku. Przedstawiony zostanie ranking 100 najbardziej przyjaznych sklepów internetowych. Analiza ta powstała przy współpracy fintech Twisto, EDISONDA i ING Bank Śląski.
Z raportu dowiesz się, w których sklepach jest najlepszy proces zakupowy, jakie są oczekiwania klientów, dlaczego porzucają oni koszyki zakupowe oraz jak będzie się rozwijała branża e-commerce w Polsce.
Targi eTradeShow – nawiąż relacje i zostań liderem
Podczas eTradeShow masz okazję zdobyć kontakty biznesowe, które mogą przerodzić się w dalszą współpracę. Możesz pobrać specjalną aplikację targową i poznać Business Matching. Dzięki temu szybko umówisz się na biznesowe spotkanie i omówisz możliwości nawiązania współpracy.
eTradeShow to także gra networkingowa. Dzięki niej można lepiej poznać ofertę wystawców i zdobyć punkty, które wymienia się na atrakcyjne nagrody. Podczas targów jest możliwość głosowania na najlepsze stanowisko wystawiennicze w konkursie eCommerce Awards, wystarczy pobrać aplikację targową.
Targi eTradeShow – co trzeba wiedzieć?
Targi odbędą się 12.09.2019 r. na Stadionie Narodowym PGE w Warszawie.
Wśród sponsorów są m.in. firma Inpost i Przelewy24. Organizatorem imprezy jest natomiast IC Events.
Udział w targach dla osób, które zajmują się branżą e-commerce jest bezpłatny. Wystarczy się wcześniej zarejestrować.