czwartek, 21 listopada 2024
HotMoney

R4S Consulting, zarządzanie kryzysem, public affairs… Co jeszcze?

R4S - zarządzanie kryzysem wizerunkowym

Pozytywny wizerunek firmy jest niezwykle istotny, jednak w świecie błyskawicznie rozprzestrzeniających się informacji bardzo łatwo go zepsuć. Nawet niewielkie błędy mogą doprowadzić do prawdziwego kryzysu wizerunkowego. Jak temu zapobiec i gdzie szukać pomocy? Odpowiedzią jest R4S Consulting, czyli grupa ekspertów od komunikacji cyfrowej.

R4S Consulting – zespół

Zespół R4S Consulting to ludzie z ogromnym doświadczeniem, którzy znają media od podszewki. Część z nich to byli redaktorzy naczelni i rzecznicy największych polskich instytucji. A kto dokładnie tworzy zespół R4S Consulting?

  • Michał Wiórkiewicz (założyciel i partner R4S),
  • Mariusz Sokołowski (założyciel i partner R4S),
  • Adam Hofman (założyciel i partner R4S),
  • Igor Janke (partner R4S),
  • Sławomir Jastrzębowski (partner R4S),
  • Robert Pietryszyn (partner R4S),
  • Patrycja Kwiatkowska-Mizera (dyrektor zarządzająca),
  • Aleksandra Staszewska (szefowa zespołu),
  • Anna Twardowska (szefowa zespołu).

O każdej z tych osób można by długo mówić… Adam Hofman to polski polityk, były poseł i rzecznik prasowy, Michał Wiórkiewicz – były asystent, doradca polityczny i biznesowy. Z kolei Igor Janke to dziennikarz z wieloletnim stażem, były redaktor naczelny polskiej Agencji Prasowej i komentator polityczny. Jednak przede wszystkim jest prawdziwym ekspertem od budowania i odzyskiwania pozytywnego wizerunku, nawet po największych aferach. Igor Janke o zarządzaniu kryzysem opowiada w wywiadach (np. https://www.pb.pl/komunikacja-w-sieci-o-zarzadzaniu-kryzysem-wizerunkowym-tigera-991998), podkreślając, że w takich projektach niezwykle istotna jest szybkość działania. Informacje w social mediach rozchodzą się błyskawicznie, dlatego należy reagować w odpowiednim momencie. Sam niejednokrotnie zarządzał projektami, w których liczyła się każda sekunda, na przykład przy kłopotach Maspeksu z Tigerem. Ten kryzys do dziś uznawany jest za wzorcowo zarządzony, a sam Janke uważa pracę przy tym projekcie za jedno ze swoich najciekawszych zawodowych doświadczeń.

zobacz także:  Ile kosztuje domena i hosting? Czyli koszty utrzymania strony internetowej

R4S to ludzie, którzy doskonale wiedzą jak funkcjonują media, dlatego są w stanie szybko i skutecznie doradzić nawet w najtrudniejszych sytuacjach.

Zakres usług R4S

R4S Consulting zajmuje się szeroko pojętym doradztwem biznesowym i PR, w tym komunikacją kryzysową i public affairs. Dzięki ogromnemu doświadczeniu w pracy z różnymi środowiskami społecznymi specjaliści R4S są w stanie opracować skuteczne strategie, które pozwolą utrzymać korzystny wizerunek firmy, sprzyjający jej rozwojowi. Podpowiedzą, jakich argumentów użyć, aby dotrzeć do wybranej grupy docelowej, przeprowadzą audyty wizerunku i treści w mediach społecznościowych oraz zaplanują skuteczną kampanię reklamową. Zespół R4S to nie tylko byli politycy i menadżerowie, ale również świetni dziennikarze, którzy w dość krótkim czasie są w stanie przeprowadzić dokładny research. Dlatego też przygotowują dla swoich klientów szczegółowe analizy i raporty z wydarzeń mających znaczenie dla ich biznesu.

Kluczem do sukcesu każdej firmy jest zdobycie zaufania klientów i nawiązanie z nimi pewnej emocjonalnej więzi. Aby to osiągnąć, należy tworzyć treści, które zainteresują odbiorców, odpowiednio przedstawić historię swojej firmy i ją wyeksponować. W tym również pomaga R4S Consulting. Specjaliści mogą przygotować filmy, serwisy zdjęciowe czy newslettery, które przyciągną uwagę wybranej przez ciebie grupy docelowej. Oferują również doradztwo z zakresu employer brandingu, przygotowują strategie, które pozwolą ci na zbudowanie zaangażowanego zespołu.

zobacz także:  O co pytać w banku kiedy szukamy kredytu hipotecznego?

Ponadto działalność R4S to również szkolenia z zakresu występów publicznych, m.in. przed kamerą czy podczas firmowej prezentacji, a także z zakresu tworzenia interesujących i angażujących treści.

Dodaj Twój komentarz